Matti Remes

Matti Remeksen osaamisalaa on mm. kuluttajakäyttäytyminen ja sen ohjaus visuaalisuuden keinoin. Matilla on laajaa kokemusta kuluttajatuotteiden markkinoinnista, pakkaussuunnittelusta ja sen johtamisesta. Myös kriisiviestintään saat häneltä apuja: yritys tai yksilö on joutunut ns. myrskyn silmään, miten silloin viestitään?

 

Työura

  • Designer
    1978 -
  • Kirjailija / tietokirjailija
    2003 -
  • Remes & Packart Oy: hallituksen puheenjohtaja
    2010 -
  • Remes & Packart Oy: toimitusjohtaja
    1976 - 2018
  • Professori (graphic design)
    2004 - 2008

Asiantuntija seuraavilla osa-alueilla

  • Johtaminen
  • Markkinointi
  • Myynti
  • Asiakkuudet
  • Talous
  • Tuottavuus