Pasi Turkka

brändimies – brändirakentamisen, mainonnan ja markkinoinnin ammattilainen


Pasi Turkka on brändin rakentamisen, mainonnan, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen (B2C & B2B) ammattilainen – reilun 30 vuoden kokemuksella. Pasi toimii mm. Drumsö Brand Machinen luovana johtajana ja perustajaosakkaana. Pasin työ kulminoituu brändiarvon ja tunnettuuden kasvattamiseen, jossa keskiössä Lupaus-filosofia: työ alkaa brändin (yrityksen, tuotteen, palvelun) ytimen esiin kaivamisesta ja sen kiteyttämisestä erottuvaan ja yleisön mielenkiinnon herättävään muotoon, jonka ympärille rakentuu varsinainen brändi.

Pasi operoi pääasiassa pk-yritysten kanssa. Pasin osaaminen kattaa kaiken brändäämisestä asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun optimointiin, myynnin apuvälineistöön sekä markkinointiviestintään. Tunnettuuden kasvattaminen niin perinteisissä kuin digitalisissakin medioissa on hänen työnsä ydintä, sillä ilman tunnettuutta ei ole brändiä.

Pasi toimii myös perustajaosakkaana tulevaisuuden ennakointiin erikoistuneessa Näkemysverstas Luotzissa sekä Senior Business Advisorina ja partnerina Liikkeenjohdon Asiantuntijakeskus LAK:ssa.

Työura

  • Näkemysverstas Luotzi: Perustajaosakas
    2019 -
  • Liikkeenjohdon Asiantuntijakeskus LAK: Senior Business Advisor, partneri
    2017 -
  • Drumsö Brand Machine: Creative Director, perustajaosakas
    2014 -

Asiantuntija seuraavilla osa-alueilla

  • Markkinointi
  • Myynti
  • Asiakkuudet
  • Kasvun johtaminen
  • Teknologia
  • Megatrendit
  • Henkilöstö
  • Osaaminen
  • Hyvinvointi