Parempaa bisnestä markkinoinnilla, brändäyksellä ja kilpailuetua kirkastamalla?

Markkinoinnin ja myynnin strategia tiivisti yhteensovitettuna varmistaa parhaiten strategisten tavoitteiden toteutumisen. Markkinoinnissa sisältömarkkinointi ja sähköiset ratkaisut tukevat myynnin onnistumista suunnitelmallisesti. Myyntitaidot ratkaisevat sen, johtaako kiinnostus hankintapäätökseen. Hyviä tuotteita on maailma pullollaan, mutta mielikuva joka tuotteesta tai palvelusta rakennetaan ja kokemukset kaupanteon sujuvuudesta sekä luotettavuudesta ratkaisevat sen, mitä ostetaan. Asiakaskokemus on palveluketjun tärkein mittari!


Kannustan yrityksiä löytämään strategisen kilpailuedun, mieluiten sellaisen kilpailuedun, jota kilpailija ei voi kopioida tai jota kilpailijan ei kannata kopioida – vain 17 %:lla yrityksistä on erotteleva kilpailutekijä!

– liiketoiminnan integraatio-osaaja Markku Vierula

Ihmiset muistaa asioita paremmin tarinoiden kautta – tarinoihin kiinnittyy tunteita ja muistoja. Brändi on se mitä sinusta puhutaan, kun et ole paikalla – Panostakaa yritys- ja henkilöbrändäykseen!

– brändin rakentaja ja markkinoinnin moniosaaja Jenni Brisk. 

Vaikutusvoima on taito herättää positiivista huomiota ja se on taito rakentaa luottamusta ja sitä voidaan myös kehittää.

– myyntivalmentaja & vaikutusvoimannostaja Toni Hinkka.

Se, kuinka koko prosessi hoidetaan alusta loppuun, ratkaisee asiakassuhteen jatkumisen tai päättymisen. Markkinoinnin ja myynnin kokonaisuus muodostuu yhteensopivasta kimpusta toimenpiteitä, jotka viedään järjestelmällisesti maaliin.

HBI:n asiantuntijat auttavat liiketoiminnan kehittämisessä – Lähde kehittämisen tielle tekemään parempaa bisnestä!

Kiinnostuitko?