Kriisiajan tuki pk-yrityksille
Kriisiajan tuki – Tutustu ja hyödynnä mahdollisuutesi:
-
Rahoitusasiantuntija-apu verkossa
-
Asiakkaita ja myyntiä digillä -webinaarisarja
-
Työyhteisön hyvinvointi
-
Office-webinaarit (Teams | Outlook | Excel | PowerPoint | Word)
-
Työnohjaus ja coaching
-
Muutoksen polku (esimies | henkilöstö | yritys)
-
Kouluta, rekrytoi ja lisää osaamista -webinaarisarja
Rahoitusasiantuntija-apu maksuttomasti verkossa
Rahoituselementit käyttöön: Business Finlandin häiriörahoitus ja ELY:n lisämääräraha kehittämisavustukseen pk-yrityksille:
Rahoitusmahdollisuuden kartoitus HBI:n rahoitusasiantuntija Harri Mäkitien konsultoimana.
Maksuttomat yrityskohtaiset pikatreffit (15 – 20 min./yritys tai yrittäjä) Teamsin avulla. Lisäsimme pikatreffiaikoja > Ota yhteyttä niin sovitetaan Sinun ja rahoitusasiantuntijamme aikataulut: harri.kokko@hbi.fi, p. 040 630 1145
Jatkoksi maksuton noin tunnin mittainen yrityskohtainen Teams-palaveri ja siitä edetään ELY:n analyysipäivään, jos faktat tukee ajatusta. Lisätietoa tästä!
Asiakkaita ja myyntiä digillä -webinaari
HBI-asiantuntija Johannes Hesso valmentaa yrittäjiä löytämään asiakkaita digistä ja hyödyntämään verkkoa liiketoiminnan kehittämisessä.
Webinaarisarja toteutetaan seuraavasti:
Maksuton webinaari pe 27.3.2020 klo 13 – 13.30 ja ke 8.4.2020 klo 10 – 10.30: Johdanto Asiakkaita digistä -webinaarisarjaan (maksuton)
- 17.4.2020 klo 10 – 11: ”Miten ja miksi näkyä digissä ennen kilpailijaa? (25 €/osallistuja, sis. ALV 24 %).
- 29.4.2020 klo 10 – 11: ”Millä näkyä ja tuottaa sisältöä käden käänteessä digiin?” (25 €/osallistuja, sis. ALV 24 %).
Työyhteisön hyvinvointi – apua haastavissa tilanteissa oleviin työyhteisöihin INTO2-hankerahoituksella
Työpaikoilla eletään poikkeustilanteessa, joka haastaa eri tasoilla toiminnan johtamista sekä toimivan tiimin vuorovaikutustaitoja. Muuttuvissa tilanteissa tarvitaan erityisiä taitoja ja valmiuksia.
Me voimme auttaa työyhteisöjä onnistumaan!
Esimerkkejä teemoista, joilla voimme tukea työyhteisöjä:
- Inhimillinen johtaminen – miten onnistua kriisitilanteessa
- Voimavaroista huolehtiminen, kun jaksamme hyvin, onnistumme haasteista huolimatta
- Etätyöskentelyssä onnistuminen: itsensä johtaminen ja ajanhallinta
- Sparrausta etäjohtamisen taitoihin
- Miten toimia erilaisten temperamenttien törmäyksissä?
- Mindfulness -tietoisuustaidot itsetuntemuksen kehittämisessä
Tartu tilaisuuteen ja ota yhteyttä!
Tunnistetaan yhdessä kehittämisen paikat ja olemassa olevat merkittävät voimavarat. Tarjoamme keinot osaamisen, innostuneisuuden ja työnimun lisäämiseen työpaikoilla. Klikkaa esitteeseen.
Lisätietoja: satu.korkeamaki@hyria.fi, p. 040 672 4187
Office-webinaarit
Office-ohjelmien ja digitaalisten laitteiden käyttöön liittyvät webinaarit antavat täsmävinkkejä esimerkiksi Excelin kaavoihin, Teams-kokouksen pitämiseen, PowerPoint-esitysten laatimiseen tai Wordin asiakirjojen laatimiseen. Koulutukset toteutetaan 1 – 2 tuntia kestävinä Teams-webinaareina.
Teemat ja aiheet yritysten tarpeiden mukaan.
Ota yhteyttä & pyydä tarjous: riitta.malminen@hyria.fi, p. 050 564 3419.
Työnohjaus ja coaching – esimiehille/asiantuntijoille/yrityksen vastuuhenkilöille
Tarjoamme Sinulle tunnin maksuttoman ohjauksen – Tartu tilaisuuteen ja valitse Sinua kiinnostava aihe:

– Työnohjaus (tunteet ja muutostilanteen haasteet, elämänhallinta ja oma jaksaminen, itsensä johtaminen)
– Business coach (uraohjaus, työelämän haastavat tilanteet, itsensä johtaminen)
– Yritystoiminnan kehittäminen (myynti ja markkinointi sekä asiakaspalvelu)
Ota yhteyttä harri.kokko@hbi.fi, p. 040 630 1145 tai jätä yhteystietosi, niin otamme Sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, sopiaksemme kanssasi maksuttomasta 1 tunnin ohjauksesta.
Muutoksen polku esimiehille | henkilöstölle | yritykselle -valmennuskokonaisuus
Esimiesten, johdon ja henkilöstön ohjausta ja valmennusta mm. vaativien muutos- ja irtisanomistilanteiden kohtaamiseen, hoitamiseen, urakehitykseen ja -vaihtoehtoihin – tunteita unohtamatta!
Kouluta, rekrytoi ja lisää osaamista -webinaarisarja
Webinaarisarjassa kerromme, kuinka voimme auttaa teitä uusien osaajien saamisessa sekä henkilöstön osaamisen kehittämisessä:
– ke 6.5. klo 8.30 – 10.00 Oppisopimuksen monet mahdollisuudet
– ke 20.5. klo 8.30 – 10.00 Osaava henkilöstö on menestyvän yrityksen kivijalka
– ke 27.5. klo 8.30 – 10.00 Tarvitsetteko uusia työntekijöitä?